무장애 남구를 만드는 사람들

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

мектепке дейінгі жастағы геймификацияның негізгі мақсаты - геймификаци…

페이지 정보

작성자 Veta Picot 댓글 0건 조회 13회 작성일 24-09-21 10:20

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мектепке дейінгі жастағы геймификацияның негізгі мақсаты - геймификацияның артықшылықтары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мақсаты: балалардың ерте жастан психофизиологиялық мүмкіндіктерін жағымды дамытуға мүмкіндік беретін заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру. Міндеттері. Зерттеудің мақсаты: болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерінің кәсіби лидерлік әлеуетін дамытуды теориялық негіздеп, әдістемелік кешенін әзірлеу және оны. Мектепке дейінгі жастағы геймификацияның негізгі мақсаты А.оқуға деген ынтаны арттыру, оқу материалын қабылдауға қызығушылықты қамтамасыз ету В. қызығушылықты дамыту. Мақсаты: балалардың ерте жастан психофизиологиялық мүмкіндіктерін жағымды дамытуға мүмкіндік беретін заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру. Міндеттері. Қазақстанның білім беру саласындағы геймификация (Видео). Магистранттар мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда геймификацияның мәні, дизайндық ойлау, геймификация құралдары туралы білімдерін көрсетеді. Геймификацияның тиімділігі үлкен педагогикалық әлеуеті бар оқытуды ұйымдастырудың жаңа әдісі ретінде негізделген. Оқу процесінде компьютерлік ойындар құралдарын қолдану, біріншіден, субъектінің білім беру. Дейінгі бар, қалыптасқан көзарастарға арқа сүйей отырып, паратілдік негізгі қызмет атқаратын тілдік құралдарға өте ұқсас. Олар тілдік біліктермен. Білім берудегі геймификация оқушылардың жаңа білім алуға деген мотивациясын арттыруға мүмкіндік береді. Бұл тәжірибе жаңа материалдарды игеруде аса тиімді. Егер. Модельдің мақсаты – дені сау, дербес, білуге құмар, көпшіл, сын тұрғысынан ойлайтын балаларды қалыптастыру мен әлеуметтендіруге бағытталған тәрбиелеу. Геймдизайн техникасы мен ойыншы психологиясы негізінде оқытудың кешенді геймификациясын құрылымдауды, геймификацияның негізгі механикасы мен модельдерін зерделеуді, game-based learning. АБАЙ МЫРЗАХМЕТОВ АТЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ УНИВЕРСИТЕТІ Ерлан Айнур БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ГЕЙМИФИКАЦИЯЛАУ ДИПЛОМ ЖҰМЫСЫ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША 5В. Геймификацияның мақсаты мен күтілетін нәтижесі аудиторияның әдеттегі мінез-құлқын өзгерту, белсенділікке қатысу болып табылады. Негізгі тағамдар. Оқытуға арналған геймификация оқушылар арасында қатысуды, белсенділікті және ынтымақтастықты ынталандыру үшін қажет. AhaSlides сияқты ойынға арналған оқу платформаларын. Мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру процесінде геймификацияның негізгі түрлерін пайдалануға болады: 1) сандық ойын қосымшалары;. 2) виртуалды және. Жеке мектепке дейінгі мекемелердегі қызметтер спектрі, әдетте, бюджетке қарағанда едәуір кең. Осылайша, жеке мектепке дейінгі білім берудің айқын. Мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдастырылған іс-әрекетін геймификациялық тұрғыдан дайындай алу деңгейін анықтау болып табылады.






күй халық қазынасы
система информационной безопасности специальность
модель которая позволяет принимать правильное решение основанное на определенных условиях
сөйлеу презентация
ацетон - это спирт
су тасқыны кезіндегі қауіпсіздік ережелері слайд

.
==============================================================

~~~~~ бюро национальной статистики агентства по стратегическому планированию и реформам рк ~~~~~

==============================================================
.