무장애 남구를 만드는 사람들

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы - кәсіби өзін ө…

페이지 정보

작성자 Ofelia 댓글 0건 조회 24회 작성일 24-09-08 05:58

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=өмірдің+мәні+және+кәсіби+өзін-өзі+анықтау+психологиясы+кәсіби+өзін+өзі+анықтаудың+мәні
 
 
өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы - кәсіби өзін өзі анықтаудың мәні [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Пән «ПСИХОЛОГИЯ (бакалавр)». Дәріс тақырыбы: Өмірдің мәні мен кәсіби өзін-өзі анықтау. психологиясы. п.ғ.к, қауым проф.м.а. Исмайлова Р.Б. f Жоспар. 1. Өзін-өзі орындау қажеттілігі. 2. Өзін-өзі тану. Кәсіби өзін-өзі анықтауда, қоғамда табысты әлеуметтенуде және еңбек нарығында белсенді бейімделуде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету. Бүгінгі таңда. Өзін-өзі орындау қажеттілігі. 2. Өзін-өзі тану. 3. Өзін-өзі жүзеге асыру процесс және сонымен. бірге іске асыру нәтижесі ретінде. f Қарым-қатынас түсінігі, қарым. Өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы. Бұл бет үшін навигация: Өзін-өзі анықтау ұғымы. Қорытынды. Өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау. Кәсіби өзін-өзі анықтаудың міндеттерінің негізгі топтарына: ақпаратты-анықтамалық. немесе. ағартушылық. диагностикалық. моральді эмоциялық. міндеттері жатады. 1.Кәсіби өзін өзі анықтау адамның өз кәсіби қабілеттерінің даму деңгейі мен бағытын ұғынуы. Кәсіби өзін өзіанықтаудың басты (ізгі). 1.7 Өзін-өзі кәсіби анықтау және өмір мағынасының психологиясы. Кәсіби бағдар берудің басталуы 1908 жалға жатады. Бұл кезде алғашқы кәсіби кеңес беру бюросы. 1.Кәсіби өзін өзі анықтау адамның өз кәсіби қабілеттерінің даму деңгейі мен бағытын ұғынуы. Кәсіби өзін өзіанықтаудың басты (ізгі). Кәсіби білім беру және кәсіби іс-әрекетке дайындық; Өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы Last modified by. 1.Кәсіби өзін — өзі анықтау — адамның өз кәсіби қабілеттерінің даму деңгейі мен бағытын ұғынуы. Кәсіби өзін — өзіанықтаудың басты (ізгі) мақсаты — адамдағы өз. Өмірдің мәні және кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы. Орындаған:Рысқұлбек А Қабылдаған:Капашева Г Жоспар Кіріспе Өмірдің мәні, 669 бұйрық өмірлік мақсаттар және.



тұйық етістік мысалдар сөйлемдер - тұйық етістік 10 мысал [Читать далее...]

Тұйық етістік не есімше тұлғасындағы етістік атау мен іліктен басқа септікте тұрып, толықтауыш қызметін атқарады. Оқудан (неден?) жалықпа. Білуге (неге?) талпынған жақсы қасиет. Ол етістіктің өзге түрлері сияқты емес. Бір мысал ойла, септе. 4. Бір Тұйық етістікті оқу. Көркем әдебиеттерден тұйық етістігі бар сөйлемдер жазу. Тұйық етістік 7-сынып қазақ тілі. Етістіктің шақ, рай тұлғалары жіктеліп келгенде, тұйық етістік жатыс септігі тұлғасында тұрып немесе тұлғаланбай-ақ сөйлемнің баяндауышы болады. Мысалы: Біз. Толықтауыш. Етістік — заттың іс-әрекетін, қимылын білдіретін сөз табы. Қазақ тіліндегі сөз таптарының ішіндегі ең күрделі және қарымы ең кең грамматикалық категория. Бұл сөздер іс-әрекеттің атауы болып тұрғандықтан, тұйық етістік мағынасында да, зат есім мәнінде де жұмсалады. Мысалы, Тұсау –жылқы малына қолданылатын құрал. Мысалы: Көсеу ұзын болса қол күймейді (мақал). Тұйық етістік зат есім сияқты түрленеді, етістікше түрленбейді. Тұйық етістік тікелей септеле де, тәуелдене де алады, бірақ жіктелмейді. Тұйық етістік етістіктің негізгі және туыңцы Мысалы: сұра-у, жүр-у, бар-у, санжар керімбай биография шегеле-у, проверить страховку на авто по иин айт-қызу, сөйлес-у, кел-ме-у, бөге-ме-у. Бұл сөздер. Бір мысал ойла, септе. 4. Бір тұйық етістікті тәуелде. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма. Тұйық етістікті оқу. Көркем әдебиеттерден тұйық етістігі бар сөйлемдер жазу. Сабақта пайдаланылған мәтіндер,мысалдар арқылы адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру. Оқушылар бір- біріне жылы сөздер айтады. 10, 11, 12, 13, 14, 15.


викториналық сұрақтар жауабымен қазақ тілінен
интернет вещей iot
абай философиясындағы адам мәселесі презентация
ашық тәрбие сағаты 5 сынып
қр сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл

.
==============================================================

~~~~~ ниш тараз учителя ~~~~~

==============================================================
.